Gaat de nieuwe coalitie onze partnerkeuze verder beperken? Op donderdag 11 november organiseert Kleurrijk Platform, in samenwerking met Politiek Cafe Amsterdam, de discussieavond ‘Grenzeloze liefde begrensd!’.

Stel je bent op vakantie of voor werk in Brazilië en je wordt verliefd. Je begint een relatie en na een aantal jaar besluit je samen oud te worden, bij voorkeur in Nederland. Dan blijkt dat je buitenlandse partner hier alles behalve welkom is. Het nieuwe kabinet zal de mogelijkheden om je grenzeloze liefde een goede kans te geven de kop in drukken. En kinderen komen nóg verder in de knel. Debat over gezinsmigratie en het paal en perk dat de huidige regering stelt aan de vrijheid van partnerkeuze en het recht op gezinsleven.

Iedereen wordt van harte uitgenodigd om onder leiding van Nadia Bouras van gedachten te wisselen met Tweede Kamerlid Tofik Dibi, Eerste Kamerlid Tineke Strik, vreemdelingenadvocaat Gart Adang en bestuursvoorzitter van Stichting Buitenlandse Partner Paul Streumer.

Wanneer: donderdagavond, 11 november 2010,  20.00 – 22.00 uur

Waar: Café P96, Prinsengracht 96, Amsterdam