Zet de kleurrijke kandidaten & Linda Voortman hoger

Kleurrijk adviseert: kies kleurrijke kandidaten! Bij de start van het referendum voor de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen richten we graag ons zoeklicht op de kleurrijke kandidaten Zihni Özdil (7), Nevin Özütok (11), Ilias Mahtab (19), Armağan Önder (29) en Samir Bashara (31). Zorg voor diversiteit in de fractie en de Tweede Kamer en bescherm de plek van de kleurrijke kandidaten. Dat doe je door ze hoog te zetten op jouw persoonlijke kandidatenlijst voor het referendum.

Nevin kennen wij uit Amsterdam als een zeer ervaren bestuurder met een uitgesproken GroenLinkse drive op groen en sociaal en de bescherming van de kwetsbaarsten in de stad. De hele lijst overziend zijn wij blij dat er zulke goede bi-culturele politici en bijna-politici in de partij rondlopen. We verheugen ons op een fijne samenwerking en een inspirerend debat over de zaken die ons na aan het hart gaan: discriminatie en racisme, achterstelling en segregatie, bi-culturaliteit, inburgering, migratie en integratie.

Hiernaast ondersteunen we van harte de kandidatuur van Linda Voortman, die wij de afgelopen zes jaar als woordvoerder op onze beleidsterreinen hebben leren kennen als een gedreven kamerlid, een verstandige, resultaatgerichte knokker met het hart op de juiste plaats. Linda is beschikbaar vanaf plek 2!